رفع مشکل هشت واحد تولیدی و صنعتی در مراغه

رفع مشکل هشت واحد تولیدی و صنعتی در مراغه

مراغه - ایرنا - فرماندار مراغه با اشاره به رفع مشکل هشت واحد تولیدی و صنعتی این شهرستان گفت: بیشتر مشکلات صنایع با بانک ها و امورمالیاتی است و دولت در حل این مشکلات مصمم است.

 

ظفر محمدی شامگاه شنبه در جلسه رسیدگی به مشکلات صنایع و تولیدکنندگان مراغه در قالب ستاد اقتصاد مقاومتی افزود: بدحق حسابی برخی افراد در قبال بانک ها موجب شده که بانک ها در خصوص ارائه تسهیلات سختگیری کنند.
وی افزود: در سایه فعالیت های ستاد اقتصاد مقاومتی مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی مشکل دار شهرستان احصا و راهکارهای مناسب در این خصوص اتخاذ شده که به مرور زمان اجرایی می شود.
وی با اشاره به تصویب مصوبه های ستاد اقتصاد مقاومتی مراغه در استان، ادامه داد: بر اساس مصوبه های ستاد اقتصاد مقاومتی آذربایجان شرقی بانک های عامل روند اعطای تسهیلات به طرح های اقتصاد مقاومتی مراغه را در راستای حمایت از تولید و توسعه صنایع تبدیلی و کشاورزی این شهرستان تسهیل می کنند.
محمدی افزود: با توجه به اینکه برخی تصمیم ها در زمینه تسهیلات بانکی یا استمهال آنها و نیز مشکلات مالیاتی و ثبتی در مرکز استان اتخاذ می شود، از این رو رایزنی های لازم برای رفع این مشکلات با مدیران کل دستگاه های اجرایی و مدیران بانک ها، در روزهای اخیر انجام شده است.
وی اضافه کرد: حمایت از واحدهای تولیدی و صنایع با توجه به اهتمام دولت در حمایت از تولید داخلی و صادرات غیرنفتی ضروری بوده و موجب توسعه اقتصادی منطقه می شود.
وی گفت: در شهرستان مراغه از 140 واحد صنعتی 90 واحد غیرفعال هستند که از محل تسهیلات اقتصاد مقاومتی یک هزار و 600 میلیارد ریال برای فعال کردن بخشی از واحدهای صنعتی نیمه فعال اختصاص یافته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 20 دی 1395برچسب:, | 9:1 | نويسنده : شهروند مراغه ای |